PANOURI DE GARD ȘI ACCESORII
Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face oriunde in Romania, prin intermediul firmei de curierat rapid DPD Curier, în maxim 7 zile lucrătoare, în limita stocului disponibil, de la data validarii comenzii, cu exceptia zilelor de sambata si duminica. Societatea SC Retic Garduri SRL isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Comenzile efectute pe platforma magazinului online se inregistreaza non stop, confirmarea si livrarea efectuandu-se în maxim 7 zile lucrătoare, în limita stocului disponibil, cu exceptia zilelor de sambata si duminica zi. Comenzile se proceseaza zilnic, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
Sambata si duminica nu se fac livrari.
Costurile de livrare sunt:
Pentru coletele cu greutate între 1-31 kg se va aplica următoarea formulă: 27 lei primul kg +1 lei/kg adițional, iar pentru coletele care au peste 31 kg până la 60 kg tariful este următorul: 46 lei/colet.
Receptia produselor
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea Buletinului de expediere sau al AWB-ului cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
Societatea SC Retic Garduri SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, cutremure de pamant, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Dreptul de returnare a produselor cumparate
Consumatorul are dreptul sa NOTIFICE in SCRIS comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, conform OUG 34/2014 privire la regimul juridic al contractelor la distanta. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga, pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator. In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. Consumatorul poate sa-si prezinte reclamatiile in scris la sediul social: Huta Voivizi nr 46, com Sinteu, jud. Bihor sau adresa de e-mail: garduri@retic.ro ale comerciantului SC RETIC GARDURI SRL orar: L – V: 08:00-16:00
Conform legislatiei in vigoare specificate, RETUR-ul unui produs se poate face numai dupa NOTIFICAREA in SCRIS a comerciantului, in AMBALAJUL ORIGINAL si fara a fi fost FOLOSIT, insotit de toate etichetele si documentele aferente primite in momentul livrarii comenzii. Plata transportului de retur revine in exclusivitate clientului. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. sau fara ambalajul original. Adresa de destinatie pentru coletele retur este: Loc. Gheghei, nr 59/A, Bihor.